Tuesday 2 August 2011

Kau nk bini cantik? pandai msak? rajin? mariii kau dtg sini..(^.^)

(gmbr hiasan yg ade kaitan skit...sape nk mak dara?)

itulah kata lelaki yg sering aku lihat dan dengar.Nape nk cari bini camni yerr??? katany sedang hidup.Banyak cantik muka kau! nak j aku humban lelaki species nie dlm longkang tau.Bile kau da dpt bini yg kau impi kn," ambik kain abg!, sediakn mkanan cpat, rumah dah kemas , baju dah basuh, kain dah lipat, ank dah bg makan" huiii menyirap aku dengar noq~ ingat bini kau bibik k bang? lagi time bini kau tengah busy uruskn hal lain, kdang2 xpla kalo nk suro, nie tiap hari pulak...xtau bini awk tue penat k sihat k sempot k....haihhhh.Kan bagus kalo cik abg kte yg nak BINI cantik, pandai masak, rajin n etc (sempurna nak mam) tlg bini die buat kje k...suro bini msak kn..pergi la pasar beli brg, siap kn brang msak same2 ngn bini sambil tue bole blaja masak skali kn, tlg lipat kain same2, hidai baju same2 kn sweet gitu....Teringat pulak abah...Haihhh untong kalo dpt lelaki yg mcm abah, pandai masak, berdikari, xbyk songel, ske tlg mama buat kje (wlpn taula kn cara lelaki buat kje) -.- hehe.so, ape nk jadi lelaki yg mempunyai impian sempurna nie??? Ingat2 la cik abg oi, bertimbang rasa la skit, jgn nak bermaharajalela di hati nk kn yg SEMPURNA...awk tu pown ade cacat celany...tahu? dan aku sendri xmengharapkan org mcm nie dlm hidup aku akn dtg (mintak simpang la oiii).nak kawen k? ececeyyyy ;)

No comments:

Post a Comment