Monday 27 June 2011

Byk yg sy rindu mase sem 3 dan 4.....

 Tengok tue mcm xd pape j....

 nak? beli sendiri.

awwww

nak balek yerr bang???

 apsal nmpk suci j gmbr nie???
x-kelas rep tersyg qaseh <3

 beting next mantop model (>.<)

            sir aziz, byk betul kenangan dengan beliau.hahah.shhhh.hahahhahahhahahahha

 hidop mesti makan!!!

formal picture

awwww~~~~~~

kanak-kanak nakal.

nie semua ank pak jabet.hahhhah

gadis-gadis sem 4

 nak sewa kereta? menjana pendapatan ? sila call kami...hahaha jgn mara korg sy ambil sume gmbr nie... ;p

Mcm2 kerenah dorg nie.Selaluny mmg happening, kadang-kadang tension sbb bsing gle mcm langau! Mula2 masuk kelas nie malu-malu anjing aku, da lame tue mmg rase mesra la.wlpn aku nie gagap ckp kt dpan dorg mse presentation dlm kelas (nmpk gagap k?) hrp2 xla nmpk sgt kn...Ade yg jarang sgt dtg kelas, ske menjawab mase lec tanye (untong la pandai...menjawab), tdo dlm kelas,sibuk buat hal laen mse lec m'gjar, yg ske bercakap dlm kelas..mmg rmai lah (termasuk tuan punye blog nie).Mase sem 3 kteorg ade buat jamuan, menu KFC dengan air gas F&N xsalah aku la, perisa orange, strawberry ade.hahah...nk last sem kowt mase tue, terase la nikmat kami bersama.tq Qaseh because effort die yg nk ade kn jamuan.mmg bestlah! sem 4 plak bertambah org baru, mcm biase la mule2 janggal jgak mcm jungle book.lame2 bole la terime keadaan tersebut, dikenali sebgai kelas yg paling padat, mcm tin sardin, sem 4 kteorg pindah tmpt study, lebih sempit dan lebih mesra gitu, dkat uitm melang, no bad jgak laa dkat dengan kemudahan seperti  dekat dengan pekan "pilah town".hahah pekan tu beb! tempat paling moden kat pilah nie.naik teksi kalau dari melang kne la charge RM6, kalo dr beting RM12-RM16...hafal aku harge die, sbb duit keluar kn,ingat smpi mati! hahah.kalo free naek la BAS UITM TU....hahhaa.hmmmm byk sgt kenangan ngn korang sume kalau sebut 1001 mlm pown xkan habis! Rindu korang semua, jrang ketemu wlpn dlm kampus yg same.sem 5 tukar balek kt beting, ape k hal lah,next sem...melang k? ntah.pening aku ngn pengurusan kt sini, pape takdirNYA aku terima.pape pown kite tetap rock.nikmatilah hidup seharian anda :) smbil melihat gmbr2 ini....<3

2 comments:

  1. mana dpt pic modeling aku tuh??hahaa.. nice la entri nie..rindu lak kat 4e2..huuhuh..
    btw,caption ko xley blah..hahaa..

    ReplyDelete
  2. tgk kt qaseh pye fb, hehe.nk bgtau kt sape yg tgk entry nie, aku xpna lupe kt dorg, mmg rindu gler time ni.klas laen xmungkin akn same ngn dorg sume nie.caption? haha, xd idea nk wat..

    ReplyDelete