Sunday 26 June 2011

sy minat phone nie...


walaupun belum berkemampuan utk dptkn skrg, aku sdang usaha kn mengumpul dana beli phone nie.nak mintak parent beli kn xpsl2 kne humban dlm longkang, lg pown berbaloi raseny kalau beli dgn usaha sendiri, cnthny nokia n95 kepunyaan aku skrg, dlu minat phone tue dan akhirny setelah penat lelah siang k mlm kje ngn parent, akhirny dapat gak.nk d'jadikn cerita mase beli phone tue parent aku snang2 j beli kn phone baru utk kembar n akak aku (putih mata mak nok tgk), tp p bole buat, rezeki aku x semurah dorg (ape bole buat labu dah naseb bdn).org sibuk nk bb aku still lg ske phone nokia.dr dlu lg mmg pengguna setia nokia, line of course hotlink.doa kn la yerr moga sy dpt memiliki phone nie...meleleh air liur tgk...ssssrrrrpppppphhhhh maowwww.

No comments:

Post a Comment