Saturday 16 July 2011

Mencapai 2 dekad

Ade la sedikit simpanan tp xla smpi 10ribu, tp brg yg aku beli cecah la jumlah tu.itulah dia, membazir.Ape aku buat selame nie? Takdir jwbny...xpernah plan ape pown, sume maen redah j.Maybe plan parent aku still on schedule.haih,bertuah hidup aku, org yg atur kn. Jodoh? belum jmpe lg, crush raseny dah beribu dah, byk sgt complicated ny, smpi seko pown xlekat. Byk sgt komitmen yg nak difikirkanny, xd yg mampu nk tahan...Inilah dia kehidupan ku. Dunia bulatku. Sudah kurang bercampur dengan kwn2 ex-skola, just lepak kt kdai mamak selang beberape bulan.Selalu aku balek just keluar ngn akak aku j, xpown pergi la pjbt buat kje yg xsberape. ape plain sgt nieh? aku belum mampu ubah lagi. mybe lpas dip aku kje ngan parent aku, ambik lesen, khusus perniagaan n bla3...Insyallah.Ape yg aku lihat adalah pre-life not a real life. Kesian aku.Tapi xpla Tuhan dah aturkan yg lebih baek, so mari kita tunggu dan lihat ape yg seterusny...

No comments:

Post a Comment